Friday, January 30, 2009

CNY2009--Busy Week

煩忙既一個禮拜, 但總括黎講呢一個煩忙既禮拜係super開心既禮拜.好耐好耐未試過shopping shop 得咁爽.真係爽!爽!爽!

話說今日同SoB行街, 我竟然遇到N年以來都無發生既事--我比人問攞電話號碼!! 但其實都幾搞笑,我係度諗,佢會唔會之後行得太近,睇清我真面目,所以比我嚇走左. 哈哈!!Anyway, its just a small thing.

Going back to Shanghai this Sunday, and i dont know when is the next time can "see" HK again. I know i am going to miss HK. 之以前都聽人講,"當你離開左香港一段時間之後再返離黎,你會發覺香港其實好可愛",我覺得並唔係香港變可愛,而係你更愛香港.

No comments:

Post a Comment