Monday, January 19, 2009

Unhappy


I m fucking unhappy!! I can find no one to talk about this. 撐撐撐,撐到幾時!撐得好支力! Just want to find someone to talk when i need some one to support. but NO!!is it that difficult to find a person next to me and listen to me? When i sit in the office and feel depressed, anyone i can talk to?NO! the answer is always NO!究竟有無人真係明白我係頂得幾辛苦. 我唔想聽o的無謂既安慰說話,我唔係3歲小朋友, 我要係真係明白我感受既人. I have tried, i tried really really hard, but i cant, just cos i cant! But I have no choice still have to 撐撐撐,頂頂頂,頂到無得再頂......

1 comment:

  1. Ibby林,

    我發現您的博客2週以前。我一直來了解你的生活,並宣讀這一職務。如何不高興你似乎沒有人有讓你跟你的擔心和不滿。這是可悲的。

    我只希望把這種從英文到您的語言獲得足夠給你正確的。餘cannont說任何Manadarin ,所以我這取決於谷歌的翻譯工具,以分享我的想法與您聯繫。

    我住在美國,是婚姻幸福美滿的人,分享我的生活與愛我的生命誰來自菲律賓。

    我不是亞洲,而是有一定的理解和讚賞的生活在亞洲,一些不不亞於您,但理解超出大多數在我國。

    我不知道你是否相信上帝或創作者。對於我來說,我對上帝的信仰是我的拯救許多生命的危機。

    我將祈禱,什麼都麻煩你的臉,你將引導有更好的路徑和更好的一天!

    大衛 (David)

    ReplyDelete